Somebody that I used to know

Jag hade en helt fantastisk helg i Lake Tahoe. Det var sa otroligt vackert dar och vi hade jatte tur med vadret. Solen sken hela helgen. Om vintrarna i Sverige hade varit likadana hade jag aldrig klagat. Jag later bilderna tala for sig sjalv.
Vi hade det lagom trangt och mysigt bak i bilen. Vi trangdes namligen med Jakobs gigantiska snowboard vaska.

Vi kom fram runt 2 pa natten och satt uppe till 4. Lordag morgon klev vi upp 8 for att utforska allt som Lake Tahoe hade att erbjuda.


Jag och min alskade van Sofia ♥

Lordag kvall var det dags for dinnerparty. Det blev tacos for hela slanten!


Det har tyckte jag var sa fint. Aven jag hade hellre velat ha en vacker utsiktsplats som betytt mycket for mig, dar manniskor som statt mig nara kan komma och minnas mig, an en gravsten nagonstans bland tusen andra.
Sista dagen akte vi till Emerald Bay som ar en helt fantastisk utsiktsplats over Lake Tahoe.


Pa vagen hem bestamde vi oss for att aka till Nevada. Dar hade vi en valdigt "social" lunch. 1. Alla var valdigt trotta efter lordagens festlighter. 2. Vi var omringade av 20 TV-apparater. Sondag natt sov jag gott vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0