"Livet ar som att cykla. For att halla balansen maste du fortsatta framat."

Jag har ju glomt att skriva om overraskningen som barnens farfar hade till mig nar jag bodde hos dom i Los Altos, tillsammans med barnen for ett par veckor sedan. Jo, nar jag vaknade upp pa morgonen och gick ut pa terassen sa fann jag en cykel som han sa fint stallt fram till mig. Jag blev sa glad! Om det ar nagonting jag saknat med Uppsala sa ar det att kunna ta cykeln overallt! Jag har verkligen saknat att cykla, mer an jag nagonsin forvantat mig och blev darfor jatte glad nar jag kunde hoppa upp pa sadeln igen och kanna den kanslan som bara en harlig cykeltur kan ge an. Nu vantar manga underbara cykelturer i underbara SF
Deras pool
Barnen har sin egna lilla playground pa baksidan av tomten dar vi spenderar en hel del av var tid.
Dom har massa roligt pa sin tomt som; citrontrad, apselsintrad, plommontrad, appeltrad, blabarsbuskar, jordgubbar, och inte bara frukt utan aven gronsaker som bland annat broccoli - YOU NAME IT! Den har bilden ar tillagnad Fru Citron herself ;)
Jag ska nog forsoka aka till Los Altos med barnen oftare. Dels alskar barnen att spendera tid dar och det ar aven skont for mig att fa sa mycket hjalp av farforaldrarna. Det blir mest att vi hjalps at med barnen och delar pa ansvaret. Sedan ar det alltid varmt dar och alla husen ser ut som nedanstaende bild och vissa betydligt flashigare, vilket gor det underhallande att promenera runt dar och beundra all rikedom.

Och sa ska jag aven passa pa att visa vilka fina strumpor jag kopte for ett tag sedan inne pa Urban Outfitters. Jag alskar dom!


Kommentarer
Postat av: Citron

Wow i wish that was my garden:-)

2012-03-04 @ 22:04:22
Postat av: cido

citron: hahaha!

diana: Jättefin cykel! Se till att ingen från mission street tar den :)

2012-03-06 @ 00:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0