Lake Tahoe

Nu ar det dags for en roadtrip igen :) ! Imorgon efter jobbet styr jag tillsammans med 23 andra, kursen mot Lake Tahoe, dar vi har hyrt en stor stuga tillsammans over helgen. Pa dagarna ska vi vara ute, aka skidor, hajka och njuta av den vackra naturen, fram till kvallen da vi ska ha middagsfester, spela sallskapsspel, dansa och ma bra.
Har kommer lite fakta om LT for Er som inte kanner till det; Lake Tahoe ar en stor insjo i Sierra Nevada. Det ar belaget ett par tusen meter ovan vattenytan och ligger pa gransen mellan Californien och delstaten Nevada. Lake Tahoe omradet ar den storsta alpina orten i Nordamerika. Lake Tahoe ar kand for sitt klara vatten och ar omgiven av berg pa alla sidor.
Anda sedan jag kom hit har jag fatt hora att jag borde aka dit, da naturen dar ska vara breathtaking. Jag ser verkligen fram emot att aka dit imorgon! Och det blir aven min forsta roadtrip tillsammans med bland andra Sofia och Gabbi :)






Visst ar det vackert? Manga av dom jag aker tillsammans med kommer aka skidor dar uppe i bergen, jag far se om jag tycker det ar prisvart att hyra slalom och kanske testa pa det for forsta gangen i mitt liv. Annars tycker jag bast om langfardsakning.

Kommentarer
Postat av: jijå

ASSSÅ TA MIIIG DIIIIIIIT!!! =(((((((((88

2012-03-02 @ 01:20:14
Postat av: cido

MIG MED!!!

2012-03-06 @ 00:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0