"Det vackraste vi kan uppleva ar det oforklarliga" - Albert Einstein

Nu sitter jag i mitt nystadade rum och invantar min van Sophie. Hon bor just nu i Salt Lake City, Utah, men kommer hit for en fotoutstallning hon ska ha har i SF. Hon kommer bo hos mig under helgen, vilket ska bli roligt :)

I ovrigt kommer jag jobba extra i helgen for en annan familj som bor i Castro. Det ar alltid lite nervost att jobba for "nya" familjer, men det kanns bra da jag far in extra kosingar! Vilket jag verkligen behover infor min Hawaii resa! Nu ska jag checka in Fredrik Lindstroms nya program "Svenska Dialektmysterier" innan jag borjar jobba!

Kommentarer
Postat av: Citron

Fresta lagom med hawaii:-)

2012-03-23 @ 13:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0