ANGEST

Jag har varldens angest. Har last sakert 500 annonser nu om jobb och boende. Maste borja planera for min hemfard, dessvarre. Min drom ar att inte behova stanna i Sverige, i mer an 1 ars tid, jobba och bo i Stockholm, Goteborg eller Malmo (storstader helt enkelt). Spara ihop tillrackligt med pengar for att kunna planera min resa tillbaka hit till Staterna. Och sedan borja studera har. Men det ar inte latt att hitta varken boende eller jobb. For den ena beror pa den andra. Jag kan inte bestamma boende foren jag har jobb, men jag kan inte heller bestamma jobb foren jag har boende. ANGEST. Jag vill inte tillbaka till Sverige. Bara tanken skrammer skiten ur mig. Kanns som att mitt liv kommer kollapsa nar jag aker harifran.
Tillbaka till det har liksom...

Kommentarer
Postat av: cido

Förstår att du vill vara kvar där du trivs bäst. Men Sverige är inget U-land. Det är på många sätt ett bättre land att leva i jämfört med USA. Och nu när du vet att du vill leva där så kommer du att göra val, som riktar dig dit. Så försök att inte få för mycket ångest, det är aldrig bra.

2012-03-28 @ 23:56:02
Postat av: Anonym

Rolig bild men oxå deppig. Har du funderat på subway?

2012-03-30 @ 13:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0