ALOHA!

JAG HAR NU BOKAT MIN RESA TILL HAWAII! Aaaaa jag kanner mig sa lycklig just nu. I slutet av april, aker jag en vecka till Honolulu tillsammans med Sofia, Gabielle och Sofias van, Charlotte som flyger dit anda fran Danmark. Vi alla har en onskelista pa saker vi vill gora nar vi kommer dit och darfor tanker vi gora den saken fran var och ens lista som man prioterar hogst. Hogst upp pa Sofias lista ar att ta surfinglektioner, sa da ska vi gora det, pa Gabbis lista star det att simma med delfiner, Charlotte vill till Pearl Harbor och JAG vill simma med hajar!!! Vi har redan tittat upp allting och allting ar valdigt tillgangligt fran varat hotell. Hotellet vi ska bo pa ar belagrat 2 minuter fran Waikiki beach och ligger valdigt centralt. Det kanns nastan overkligt att jag ska till Hawaii!
Waikiki Beach

Kommentarer
Postat av: Jiyan

jag är bara avundsjuk. inte glad för din skull.. ingenting. bara avundsjuk. hahhaha

2012-03-28 @ 15:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0