Oahu 28 apr - 6 maj

Det har inlagget ar for Jijo som sa snallt bad om en uppdatering ♥ Jag vet att jag ar dalig pa att uppdatera bloggen, men det ar sa mycket annat som standigt hander runt omkring mig att jag faktiskt aldrig har tid att skriva pa bloggen. Tanker inte skriva sa mycket nu heller, men det bli en hel del bilder fran min semester vecka i Hawaii. Det ar en av dom basta veckorna jag upplevt. Vi sag till att gora det mesta av resan och budgeten vi hade ;P

Nagra av hojdpunkterna var; se delfiner (antligen!!! for forsta gangen i mitt liv), simma med hajar, rida pa Kualoa Ranch, snorkla i Hanauma Bay, Mad Dogs (favorit utekrog) och att besoka Pearl Harbour. 

SFO
Nice ride to the Hotel
Mitt och Gabbis sota hotell rum
Waikiki Beach
Sofia ♥







Det var verkligen underbart att fa rida igen. Jag har saknat det sa mycket. Min drom ar att en vacker dag fa aga min egna hast.




Redig lunch pa ranchen, innan vi gav oss ut pa ATV's.


Sa har skont sover langa Gabbi pa bussen.







Och sa kom hajarna Hajarna HAJARNA!!!
Gabbi fyllde 20!
Skont balkonghang




Kommentarer
Postat av: jiyan

2012-06-04 @ 11:33:17
Postat av: jiyan

Tack för.inlägget! Äntligen liksom. men mer vill jag ha, vadå flytta till Paris??????

2012-06-04 @ 11:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0