Livet kostar minnen

Mycket har hant sedan sist jag bloggade och jag kommer inte uppdatera om allting, men jag ska forsoka skriva om det jag gjort nyligen. Forra helgen kande jag for att aka till ett Spa resort, och efter att ha googlat runt lite fick jag fram ett spa hotell i Napa. Jag har lange velat aka till Napa pa vinprovning sa jag tyckte det var valdigt passande att smalla tva flugor i en small. Ett samtal senare hade jag fatt med mig Jessica pa min ide och tva dagar senare begav vi oss mot Napa. Men innan det hann vi med en dagstur till Stinson Beach.
.
.
Min alskade van Sofia forgyllade dagen med sin narvaro ♥
Det kanns alltid lika bra att aka tillbaka till Stinson, det far mig att minnas sommaren. Vattnet var dock betydligt kallare an i somras sa vi lag mest pa vara beach blankets, spelade kort, snackade skit, smaskade pa jordgubbar och andra smaskigheter innan vi reste pa oss for att spela frisbee.
.
Sofia was into it.
.
.
Jag och Gabrielle
Efter en heldag pa stranden kande vi oss hungriga och bestamde oss for att aka till Anja for att laga middag. Det blev danska pannkakor, som ar desamma som svenska pannkakor, men med en extra ingrediens;kardemumma. Det var verkligen jattegott! Gabrielle stekte pannkakorna under tiden som jag friserade Anja.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0