Galen skratt vilar nu i mig

Ikvall ar jag bjuden till tva av mina vanners fodelsedagsfirande. Dom har hyrt en klubb dar vi kommer borja kvallen med fordrinkar och middag, sedan blir det dans hela natten lang. Men nagra timmars somn maste jag fa, for pa sondag vantar ett au pair mote, jag ska till IKEA och sedan hanga med nagra vanner pa en bar for att titta pa SUPER BOWL! Trevlig helg allesammans!
Har kommer lite bilder fran forra helgen
Finfina tjejer; Sara&Gabrielle
Haha, titta vilken laskig bild! Jag pussar gabbi medans mitt spoke ler mot kameran.

Natten avslutades i en hiss, pa hogsta vaningen pa ett hotell vid Union Square med en vacker utsikt over mitt alskade SF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0