Sol, vind och vatten

Nu var det fredag igen! Veckodagarna bara svischar forbi. Jag har precis slutat jobbet och vantar nu pa att Gabbi ska komma over :) Nar jag traffar Gabbi vet jag att en massa skratt ar en garanti, vilket kan vara avkopplande och skont en fredags kvall.
Vadret i veckan har varit helt fantastiskt och darfor har jag inte haft tid att uppdatera bloggen. Det ar sa skont nar solen lyser sina starka stralar for det gor aven sa att mitt humor lyser upp, och barnens for den delen. Jobbet kanns sa mycket enklare; jag behover inte palsa pa dom massa ytterklader, vilket besparar mig tid, och 3 timmar i parken ser jag mer som 3 timmar i solen ;) Om vadret haller i sig till helgen, blir det nog till att mest hanga pa stranden :)
Hang i parken med vara trogna vapendragare, Sofia&Lukas.


Glatt gang
Mina alsklingar!

Kommentarer
Postat av: jijå

vilka tre härliga bilder dem sista var!

2012-02-27 @ 01:41:31
Postat av: diana

TACK Jijiano!

2012-02-27 @ 02:21:03
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0