Twin Peaks

Jag vet att jag ar dalig pa att uppdatera, men det finns knappt nagon tid! Helgen var fullspeckad med planer. I fredags gick jag ut med Sofia och Line och nagra fa timmars somn senare jobbade jag, sedan hade vi fest hemma hos oss for min vardpappas mamma som fyllde ar och efter det bar det av mot stan for overnattning hos Gabbi. Vid tre(!!!) somnade vi och klockan halv 8 steg vi upp for att ga till Gospel kyrkan som jag sa garna ville att Gabrielle skulle fa uppleva - Det blev en HIT! :) Efter kyrkan blev det lite shopping och sedan akte vi till IKEA for annu mer shopping. Efter IKEA akte vi till Twin Peaks som ar en fantastisk utsiktsplats over hela SF. Val framme i stan igen motte vi upp Jessica som halsade pa fran Sacramento och gick till The Cheesecake Factory for middag. Efter det blev det bio - The Vow. Slutligen akte jag hem till Sofia och sussade sott tills imorse! Det dar med att man ska vila ut sig pa helgerna gar sa dar for mig. Men aven fast jag gor av med massa energi far jag aven valdigt mycket tillbaka av att vara sa aktiv och hitta pa roliga saker med mina vanner. Sa det ar vart det!
For ett par veckor sedan var jag pa Alcatraz, sa det ska jag skriva om snart och visa bilder darifran!
Jag hade tyvarr inte med mig min kamera sa darfor har jag lanat den har bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0