Pelle svanslos

Alltsa gubben ar sa jaaaaakla sot!!! Jag ar helt saker pa att om han sjalv fick valja vad han skulle bli i sitt andra liv sa ar det utan tvekan en katt. Han ALSKAR katter! Hans forsta ljud var "mjaauuu", hans forsta ord var "katt" och hans basta vanner ar vara tva katter, Gus och Roscoe. Det finns ingenting som far hans sota, lilla ansikte att lysa upp sa mycket som nar han ser dom tva katterna. Sa fort dom kommer i narheten av honom gar han ner pa alla fyra, mjauar och forsoker overtyga dom om att dom kan leka tillsammans, som om han vore en av dom. Och han blir lika besviken varje gang dom springer ifran honom. Mitt lilla hjarta.
Den har bilden pa Gus har jag tagit och sedan har hans mormor tryckt upp den pa en tshirt som han absolut alskar!
Se sa stolt och glad han ar over att bara sin bastis, tatt intill sig.
Katten!
Har iaktar han alla Roscoes moves. 

Kommentarer
Postat av: cido

Lilla gubben! Jag kommer ihåg hur han kröp efter Gus.

2012-02-26 @ 10:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0