Man borjar ju bli gammal...

For nagra veckor sedan fyllde jag antligen 21! Vilket har betyder att jag kan slanga mitt fejk lagg och borja ga ut lagligt. Jag hade en riktigt bra fodelsedag; skypade med nagra av er dar hemma och spenderade hela dagen med Theresia och pa kvallen kom ett par andra vanner for att joina oss for middag och film :) En av alla hojdpunkter den dagen var att bli uppringd fran min vardfamilj som befann sig pa annan ort da; dom sjong och gubben sa for forsta gangen mitt namn!!! Inte bara en gang utan tva ganger! Klart och tydligt pekade han pa skarmen och sa "Diana!!" Ingen har tidigare sagt mitt namn sa fint och hjartligt. Ni kan ju bara forestalla Er hur glad jag blev! En annan hojdpunkt var Theresias fantastiska pannkakstarta som hon gjorde till mig ♥

Kommentarer
Postat av: cido

Vad duktigt av L att säga ditt namn, för G hade ju svårt med det ibland :) diiidianna

2012-02-05 @ 15:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0