Los Altos

Just nu befinner jag mig nedkurad i varldens skonaste sang, i mitt rum hos barnens farforaldrar. Jag akte hit tillsammans med barnen idag och kommer att jobba harifran veckan ut. Mina vardforaldrar befinner sig namligen pa resande fot. Aven fast jag kommer sakna mina fina tosar dar hemma sa kanns det faktiskt skont med lite miljoombyte, sarskilt nar det ar till varmare orter. Har i Los Altos skiner solen nastan alltid starkt. Dessutom tycker jag verkligen om min vardpappas familj. Jag har sjalv inga erfarenheter av att mysa hemma hos far- eller morforaldrar, men om jag fick valja sa skulle det varit precis som ikvall; Ginny knackade pa min dorr och sa att middagen var serverad. Hon hade gjort en jattegod risotto som vi anvjot i stora, skona, skinnfotoljer framfor ett avsnitt av Sherlock Holmes. Dom slumrade till genom hela programmet medans jag var helt inne i mysteriet, nar jag till en borjan var helt saker pa att det skulle bli tvartom.
Har kommer jag sussa sott inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0