Do not spoil what you have by desiring what you have not; remember that what you now have was once among the things you only hoped for.

Harom kvallen var jag hemma hos Sophie pa middag. Lagenheten hon bor i tillsammans med sin pojkvan och nagra av hans kollegor ar min dromlagenhet har i San Francisco. Den ligger mitt i stan, ar stor och bara alldeles underbar. Min drom och forhoppning ar att en vacker dag kunna kopa den och da kanna "jag har allt som jag vill ha i livet" - I made it. Nog om dagdrommandet sa var det en jatte trevlig kvall tillsammans med Sophie, Gabbi, Sofia, Isabell och Rebecca. Vi at ungsbakade gronsaker med kyckling och en jatte god get-ost-sas till. Till det drack vi ett gott rosevin och som efterratt serverades det kladdkaka med gradde, blabar, jordgubbar och ananas som tillbehor. Matta och belatna slangde vi oss senare i den stora, skona soffan i vardagsrummet och tittade pa roliga youtube klipp. Bland annat fran hey baberiba och deras parodi av Kungafamiljen.







Kommentarer
Postat av: cido

Snacka om stora glas!

2012-02-26 @ 10:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0