Change can be good but its always tough to let go of the past

Det har varit absolut stralande vader idag och jag har varit ledig hela dagen. Just nu sitter jag pa ett cafe med en stor latte och njuter av kvallssolen. Snart ska jag in till stan for att traffa Gabbi. Aa vad glad jag ar att jag valde att forlanga mitt ar har med ytterligare 6 manader. Det hade varit jobbigt att lamna mitt liv har om en vecka(!!!)... inte alls redo.

Lite bilder fran nar jag var med Gabbi i Haight forra veckan. Haight ar ett av mina absoluta favorit omraden har i SF och det kanske till och med ar sakert att skriva att det ar mitt favorit omrade. Jag har underbara minnen som skapats dar och som for alltid kommer leva kvar i mitt hjarta.



Kommentarer
Postat av: Citron

Låter härligt. Inte alls avis! Krama tazlo och lilla fröken G. Kram!

2012-02-10 @ 08:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0