Var nojd med allt som livet ger

Nu ar antligen det fina vadret tillbaka i SF. Vi har haft storm och regn i over en vecka. Sa idag drog jag med barnen till Castro, dar dom har varldens basta lekplats i Dolores Park. Har kommer lite bilder fran parken och bilder pa vag till parken (som Gabrielle ville att jag skulle ta).
Love is in the air :)
Samovar ar Himmelriket for alla te alskare dar ute'

Den har bilden var det faktiskt inte G som bad mig att ta. Det var pa eget initiativ! Jag tyckte skylten fangade Castros (vulgara men desto harligare) spirit i ett notskal, med regnbagsflaggan i bakgrunden och allt :)
Min lillgrabb ♥ (...som faktiskt inte ar sa liten langre!)
En utav totalt fem rutschkanor i den har gigantiska parken
HAPPY
Titta farsan i bakgrunden, lagom intresserad av sin unge, med horlurar i oronen och allt :P
Torstig grabb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0