Ma'ane'i No Ke Aloha

Vilken underbar dag! Vaknade for nagra minuter sedan med ett brett leende pa lapparna over det faktum att jag om nagra timmar sitter pa ett flyg mot Hawaii. Det ska bli sa skont med semester och det faktum att det ar pa Hawaii gor det bara annu battre. Den enda nackdelen ar sa klart att jag kommer sakna min lilla gubbe, men jag pussade sonder bade honom och G igar, sa jag borde klara mig pa den sotman resten av veckan.
Jag ska forsoka ta manga bilder och sedan nar jag kommer hem blir det ett bildregn har pa bloggen!
Tjejen som gor allt i sista stund. Har panikpackar jag samtidigt som jag bloggar ;)


Skulle inte Ni ocksa vilja pussa pa den har lilla grodan och finna varldens charmigaste prins i honom, sa sag??!!



Kommentarer
Postat av: cido

Hoppas du får det riktigt skönt!! KRAM

2012-04-29 @ 19:30:34
Postat av: Citron

Gud så härligt! Många kramar/c

2012-05-01 @ 06:42:52
Postat av: selina

ser fram emot bilderna :) ha det så skönt där puss

2012-05-02 @ 12:50:33
Postat av: Queen of SB

L ar en riktigt Gullegris. Och ja vi vill ha bilder fran hawaiiiiiiiii

2012-05-07 @ 04:56:07
Postat av: citron

update please. Hur har det gått förresen med C? Fick ni tag på varandra?

2012-05-25 @ 22:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0