Hawaii, I am READY for you!!!

Jag ar just hemkommen fran en underbar kvall, med underbara vanner. Sofia hade som vanligt lagat varldens godaste middag. Och nar jag kom hem mottes jag av en liten present pase utanfor mitt rum. Min vardmamma hade kopt fina flipflops till mig och skrivit en valdigt gullig halsning. Det var ett av dom finaste kort jag fatt; for framsidan pryddes namligen av min lilla gubbe som nyfodd ♥


Pa kortet stod det "Diana, here's a little going-away present for Hawaii. These will be the only shoes you'll need there. Have an amazing time. I know you'll make the most of it! Love, Nic." Sa himla omtanksamt!

Kommentarer
Postat av: selina

Du är bra jevla snygg du!!

2012-06-15 @ 11:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0