What is there to complain about?

Fredag morgon vaknade vi tidigt, packade en ryggsack och begav oss mot Fishermans Wharf for att starta var cykeltur! Vi hade tur med bade vadret och gruppen. Det var bara jag, Cidem och en till kille. Var guide visade sig vara en svensk kille. Han tyckte att jag hade en mer norsk dialekt an svensk... Herregud sager jag bara...Tina, kara Tina.
En klok kvinna har lart mig att om man inte bar hjalm nar man cyklar har man ingen hjarna att vara radd om. Sanna ord.
Om det ar nagonting jag ar saker pa att Cidem aldrig kommer att glomma med San Fran sa ar det var dimma.
Efter att ha flyttat hit forstar jag amerikanarnas hysteri over deras flagga battre. Det ar nagonting speciellt. Varje gang jag ser den blir jag lika glad och stolt (?)
Pa den har bilden kan Ni se San Franciscos andra bro - Bay Bridge. Jag har jattevacker utsikt over den fran dar jag bor.
Golden Gate Bridge ar en vacker bro, men tyvarr ar det manga som begar sjalvmord darifran.
Val framme i Sausalito behovde vi ladda pa batterierna - sa det blev en picknick och lite vila i parken :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0