Och nar ord icke trostade, sa borde de icke utsagas.

Cidem var snall nog att hamta med den har efterlangtade boken till mig fran Sverige. Den ar inte sa latt att fa tag pa namligen. Jag ligger i sangen och laser den hos W medans han sitter och jobbar vid datorn. Vad hande med smekmanad perioden? Har beter man sig redan som ett 40 arigt "gammalt" par. Men ibland kan det faktiskt vara skont att bara gora det man vill, men veta att det finns nagon nara. For ikvall vill jag inte lyssna till nagon annans tankar an Karl Oskar och Kristinas.
Har ar lite annat gott som jag fick fran Svea :)



Vem tror mig nar jag skriver att det mesta ar (uppatet) kvar?

Kommentarer
Postat av: cido

Kul att du börjat läsa den, det är en riktigt bra bok! Den har slutat att tryckas på svenska, vilket är konstigt tycker jag. Ha en fortsatt trevlig läsning!

2011-09-17 @ 09:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0