Turandot

I sondags hade jag en dejt med mina tva favvo killar - L & W. Vi gick pa Opera - Puccini's masterpiece "Turandot." Det var fantastiskt. Mina vardforaldrar gick och sag den nagra dagar innan, men pa Operan. Vi sag den pa At&T Park som ar en valdigt stor Arena har i San Francisco dar alla baseboll matcher utspelas. Det var ganska haftigt att fa sitta pa the field. Vanligtvis befinner man sig inte pa det omradet som askadare, utan sitter pa laktaren, sa det var ganska sa goj att fa sitta pa graset. W hade tagit med sig picknick och ett par filtar sa att L kunde fa krypa runt. Det var en helt underbar dag och underbar Opera. En av divorna i pjasen var faktisk en svenska - Irene Theorin. Min favorit del var tredje akten da dom sjong Nessun dorma - da var inte tararna langt borta vill jag lova. Jag far gashud nar jag hor den hemma pa youtube, kan Ni forsta da hur Magiskt det var att fa hora den live?(!!)
Jag packade med gubbens sota pyjamas byxor sa att han kunde fa ta sin nap da Operan var 4h lang. Mycket riktigt sa lat han inte nagot sa speciellt som Opera komma i vagen for hans beauty sleep. Min lilla gubbe; i den positionen lag han och sussade gott i en hel timma for att sedan vakna upp med ett leende pa lapparna och redo for omgang nummer tva med jordgubbarna! 

Kommentarer
Postat av: Citron

So damm cute!!!

2011-10-01 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0