One and Only

Snart ar det gubbens 1-ars dag. Kan inte forsta att tiden gatt sa fort! Nar jag kom hit var han knappt 4 manader och nu ar han snart 1 ar! Jag blir sa kanslosam nar jag tanker pa det. Visst ar det underbart nar dom blir aldre - det ar "roligare" att leka med, deras personlighet kommer fram mer och allt det dar, men det betyder aven att dom inte ar bebisar langre... Min lilla grabb borjar nu alltsa bli en stor grabb. Igar hade jag och han en hel dag for oss sjalva vilket var guld vart. Jag tog ut honom for fodelsedags lunch. Han fick valja precis vad han ville pa menyn - det blev fruktsallad och potatisklyftor. Sen tog jag honom for att kopa hans fodelsedagspresent (tyckte att han skulle fa vara med och valja) och dagen avslutades i parken :)
Min solstrale ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

Guuud vilket fint kort på er:)

2011-09-28 @ 21:10:07
URL: http://jessicaaeriksson.blogg.se/
Postat av: S

alltså han blåa små glasögon, så söta!!! Puss

2011-10-03 @ 09:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0