Money lives in NY. Power sits in DC. Freedom sips cappuccino in a sidewalk cafe in San-Francisco.

&Dags for en uppdatering! Ledsen att jag har varit dalig pa att blogga den senaste tiden, men jag har haft ett valdigt hektiskt schema. Vart ska jag borja? Stora syster var som Ni redan vet och halsade pa mig :) Det blev en hel del shopping och annat roligt. Jag visade henne mina favorit delar av staden - Castro och Haight. Tog med C till mitt favorit stalle i Castro - deras Starbucks. Dar har jag spenderat manga timmar av djupa och ytliga diskussioner med min van Tina. Det som ar harligt med just den Starbucksen ar att man ar omringad av homosexuella par som inte ar det minsta lilla skygga for att visa sin karlek till varandra - mitt hjarta sprudlar nar jag befinner mig i den karleksatmofaren ♥

Sista dagen tog vi en otrolig (minst sagt) cykeltur i en annan del av staden. Det ar nog det jag alskar med mitt kara San Fran - att staden har sa mycket att erbjuda, sa manga olika vyer och sa mycket historia. Du har Haight, Du har Castro, Marina, Downtown - den ena skiljer sig fran den andra. Helt olika omraden och allt i samma stad - FAB! Vi avslutade cykelturen i den sota, soliga hamnstaden Sausalito och tog farjan darifran hem. Det ar en av dom sakerna jag kommer minnas bast fran min vistelse har.
Nu foljer en bildbomb - prepare :)

Barnen far fin-fina presenter
Vi skamde bort oss med en pedikyr behandling - naglarna malades roda
Vi motte upp med Tina och gick till min favorit restaurang ICHI Sushi. Dar diagnoserade Cidem Borrelia pa Tina. Nasta dag borjade Tina ata antibiotika. Inte illa C...inte illa!
Efter sushin gick vi till en park som ligger nara mig dar det var en filmfestival.
Utsikten fran en kulle nara mitt hus.


Union Square



Lyssnar pa gatumusikanter i Haight




Vi tog med barnen till Pier 39 for att titta pa the sealions
Vi gick pa Zoo
En vacker pafagel

Kommentarer
Postat av: citron

Gud vilka fina bilder!!! Jag älskar alla men favoriten är du och C med cyklar. Bra att ni hade hjälm:-)

2011-09-14 @ 10:31:47
Postat av: c

Åhhh vad glad jag blir när jag ser alla underbara bilder på stan och på oss (eller mest mig) haha. Det var en helt fantastiskt resa, fick se så mycket. Sakanar staden o dig redan! KRAM

2011-09-16 @ 14:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0