Jag har fastnat med händerna i marken i minnet från en mardröm

Sa var helgen har! Borjade dagen med ett skype samtal med min kara van Anders och avslutade just ett samtal med lillasyster - tva manniskor som jag alskar valdigt mycket♥ Idag ar jag ledig - sweet! Jag sitter pa ett cafe och njuter av en morotskaka i solen samtidigt som jag onskar att Tina satt mitt emot mig. Pa mandag far jag traffa min van igen som just nu befinner sig i Norge. Trevlig helg allihop!
Den har bilden tog jag alldeles nyss for Dig Zelal som ville se en bild pa mitt nu morkare har :)
Jo, men det har ar jag vard efter min jobbvecka'

Kommentarer
Postat av: Z

Det var super faktiskt mycket finare än det "halvröda" :D God job shorty! Kram

2011-09-24 @ 02:07:19
Postat av: S

Fin du är. Jag ska också avnjuta en morotskaka om en stund :)

2011-09-25 @ 14:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0