I'd pull a sunshine story in a pouring rain

Jag har haft tva jobbiga dygn. Allt borjade forrigar natt. Jag vaknar upp mitt i natten och kanner hur det kliar pa hela min kropp. Och jag menar HELA min kropp, bakom oronen, halarna, mina tar, halsen, svanken - Ja, ni forstar... Tio fingrar rackte inte langt. Nar ljuset pressade sig genom persiennerna (svårt ord att stava) tidigt pa morgonen ser jag till min forfaran att hela min kropp ar tackt av roda prickar. Panik. Vart ar Doktor C nar man behover henne som mest? Efter en lang, kall dusch kandes det lite battre (med betoning pa lite). Det var jobbigt att jobba igar. Jag hade inga hander over till barnen - behovde dom for egna behov. Idag har det fortsatt att klia, men jag tog medicin igar kvall som verkar hjalpa.

Jag fragade W om han kande nagonting? Men han var lika forvirrad som jag tills det att han berattade att han borjat lamna sin tvatt hos ett foretag som skoter det at honom. Dar fick jag mitt svar. En allergisk reaktion mot tvattmedlet. Ett ultimatum ar sjalvklart stallt efter detta fiasko: Tvatta dina egna lakan eller sa far du sova i dom sjalv.

Kommentarer
Postat av: jessica

hahah, kan ha varit det mest klockrena ultimatumet på länge!!:) Skönt att höra att det blev lite bättre iaf!:)

2011-09-23 @ 05:06:13
URL: http://jessicaaeriksson.blogg.se/
Postat av: diana

Inte mer ar rimligt om du fragar mig!

2011-09-24 @ 01:30:02
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0