Happyland

Jag hade just min sista lektion i teckensprak. Jag har verkligen lart mig jatte mycket! Jag ska forsoka praktisera det ofta sa att jag inte glommer och nu nar jag har grunden blir det enklare for mig att lara mig sjalv i framtiden.
Jag ar fortfarande jatte trott efter kvallen igar. Jag och Sofia gick pa en fest/konst utstallning/ konsert/ massa annat! Haha, det var verkligen mixat, men jatte roligt! Det var unga manniskor som hade hangt upp sina fantastiska fotografier och malningar pa vaggarna, under tiden minglade alla (med roda plastmuggar givetvis) och lyssnade pa live band. Det var jatte skona manniskor dar och en skon stamning! Ikvall blir det konsert i Golden Gate Park :)
Och det basta ar sparat till imorgon da det blir annu mer live performance, men det skriver jag mer om tomorrow ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0