hur man lever så mycket man hinner

Forra helgen var jag och sag amerikansk fotboll och det var GALET! Herregud alltsa - jag lever fortfarande pa det ruset. Aldrig forr har jag uppskattat en match sa mycket. Det basta med matcher har ar att det ar som en stor folkfest; det serveras mat, ol och vin. Aldrig har rott vin smakat sa bra ut plastmuggar som den dagen. Och precis som allt annat gar amerikanerna in for det till 100 procent. Alla bar 49ers klader och hejade pa som galningar. Aven jag stallde mig upp, ropade och herjade som en galning. Sarskilt roligt var det att se alla cheerleaders:)
En helt otrolig dag som slutade i betydligt lugnare tempo hemma hos W, tillsammans med hans grannar framfor filmen Bridesmaids. Har Ni inte sett filmen sa gor det! SA rolig!


Glada tjejer














Det ar helt otroligt hur stolt jag blir varje gang jag ser den amerikanska flaggan. Och nar jag ser den samtidigt som man sjunger the national anthem blir jag till och med tarogd. Crazy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0