All that I say, you always say more

Antligen borjar denna jobbvecka komma till sitt slut! Jag kanner mig verkligen jatte trott, jag kanske borjar bli sjuk? Jag hoppas verkligen inte det. Jag minns vilket helvete det var sist jag var sjuk samtidigt som jag behovde jobba. Som tur ar blir morgondagen kort. Jag har sovmorgon till 10.30 och slutar tidigare an vanligt. Efter jobbet ska jag mota upp Jenna for att dricka lite drinkar pa lokal puben sedan beger jag mig mot W och pa fredag ar jag ledig - yeeei!

Sofia gick just hem. Den tjejen ar helt otrolig. Minns Ni Sophie som jag brukade skriva om i bloggen? Hennes au pair ar kom till sitt slut och hon akte tillbaka till Danmark; Sofia ar Sophies ersattare. Jag tycker verkligen om henne. Hon ar sa himla fin mot barnen och mot mig. Ibland kommer hon over till mig nar hon slutat jobba bara for att hjalpa mig mata barnen, bada dom och lagga dom. Ikvall kom hon forbi med hemlagad thaimat. Hon har namligen thailändsk ursprung, men ar sjalv uppvuxent i Danmark. Efter den utsokta middagen tog jag hennes "Jersey Shore Virginity". Hon hade namligen aldrig sett programmet forut. Jag fick en chock och sag det som min plikt att introducera henne for Shore varlden. And Yes, she liked it!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0