Och bara dom som bländats av ljuset kan se hur bra vi mår

Jorden (bloggen) anropar Diana! Nu var det lange sedan jag uppdaterade sist, men jag har varit sa upptagen den senaste tiden. Dagarna har passerat forbi och jag har ibland fatt paminna mig sjalv om att stanna upp och andas. Jag har dock bara haft roliga saker for mig :) Vart ska jag borja? Kanske dar jag slutade blogga sist... Forra helgen. Som jag namnde i mitt tidigare inlagg sa fick jag finbesok fran Sacramento - Jessica fyllde ar och vi spenderade helgen tillsammans i San Fran.
Lordag morgon krop jag ur sangen och smet upp till koket. Dar forberedde jag och gubben en fodelsedags bricka till Jessie. Det var svart att halla gubbens fingrar borta fran jordgubbstartan, men som den valuppfostrade lille grabb som han ar, lat han bli tartan. Sedan sjong jag och gubben Ja ma hon leva med vara vackra, morgon stammor - det tror jag Jessica uppskattade ;)
Vem skulle inte vilja vakna upp pa sin fodelsedag och motas av en kottbulle i en one-piece pyjamas?(!) Lite avis blev jag ju pa Jessie...

Kommentarer
Postat av: jessica

Det var en av de bästa födelsedagarna på länge!!! Mina ögon varinte torra någonstans!:) Skönt att ha dig tillbaka i bloggvärden förövrigt!;)

2011-10-12 @ 02:12:18
URL: http://jessicaaeriksson.blogg.se/
Postat av: citron

sötaste L:-)

2011-10-13 @ 11:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0