Stanford

Nu ska jag passa pa att blogga da jag har sovmorgon! Det finns sa mycket roligt att gora har att jag inte ens har tid att tanka pa bloggen. Men nu sa; Det har varit en alldeles underbar, underbar helg. Lordag morgon akte jag och Sofia till Stanford. Herregud vilken fin skola det var. Det forsta vi sag nar vi kom dit var en skylt med namnet Philip G. Zimbardo. Han skulle halla en forelasning som jag vet att en viss C verkligen skulle velat ga pa. Tankte smyga in och be honom kluddra ner nagra kloka ord fran en klok hjarna till en annan, men hann inte det eftersom att det fanns sa mycket att se! Jag avundas verkligen varje manniska som har mojligheten att ga pa den skolan. Det var som ingenting jag sett tidigare. Jag vet inte ens om man kan kalla det en skola(?) Campuset var sa stort att det liknade mer en stad. Allting fanns dar; Museum, en jattefin kyrka, en egen golfblubb, shopping mall, stadium, glada&vilda studenter med roda plastmuggar i hogsta hugg och humoret pa topp och mycket mer! Det ar min storsta drom att fa ga pa den skolan. W gick dar och tycker att det ar nagonting av det basta i hans liv och jag vet att jag skulla kanna att det skulle vara det basta i mitt liv. Nagon som vill skanka mig nagra hundra tusen? Schyrraaa då!

















Ja, dom hade till och med sin egna polis...

...och sin egna parad






Har taggar alla infor matchen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0