Ratt val

Idag efter jobbet behovde jag rensa tankarna, darfor tog jag basketbollen och gick ner till fritidsgardens utearena. Fyfan vad skont det var att fa pumpa musik i oronen and shoot some hoops alldeles sjalv. Pa vagen hem nar jag joggade over gatan med basketbollen studsandes framfor mig och min graa hoodtroja uppdragen kande jag mig som Lucas fran One Tree Hill och tanken som slog mig var att om Zelal skulle se mig just nu skulle hon as garvat vilket fick mig att borja skratta.
Under tiden som jag svettades floder och desperat forsokte lara mig nya basket tricks fattade jag aven ett beslut angaende min narmaste framtid har i Staterna. Nu ar beslutet fattat och det kanns bra.

Kommentarer
Postat av: Zelal

hahahah kan se dig framför mig!! Kraaam

2011-10-26 @ 20:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0