HALLOWEEN

Det ar markligt att jag inte namnt nagonting om halloween, for det har varit varsta halloween hysterin i manga veckor nu. Manga hade satt ut pumpor pa sina trappor redan i slutet av forra manaden. Dom flesta hus jag passerar numera ser ut som spokhus; dekorerade med fladdermoss, spindelnat, spoken och annat pynt. Affarerna ar dom som satsar mest. I skyltfonstrena ar allting orange, vitt och svart och allt godis ar relaterat till hogtiden. Och sjalv ar jag lika taggad som alla andra! Jag har lange klurat pa vad jag ville kla ut mig till - det var inte latt, men sa helt plotsligt kom det som en uppenbarelse; SNOOKI! Sjalvklart ska jag vara Snooki (fran Jersey Shore). Varfor har jag inte tankt pa det forut?!! Sa nu ar jag redo att vara Snooks:) Jag har kopt hennes peruk och kommer givetvis kla mig som henne och kanske till och med bete mig som henne... just for one night... :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0