En sak som jag saknar med Svea

Jag kan inte med ord beskriva hur deprimerad jag ar over att missa nya sasongen av "Bonde soker fru" tv4play kan dra nagonting gammalt over sig. Den serien ar det enda jag saknar med Sverige, no offence till Er andra...



Det har ar varfor jag alskar serien:

"Jag tänkte ’vilken läckerbit’ första gången jag såg dig" 
Annika till Per på speeddejten

"Det stod ju inte direkt BH-storlekar i breven" 
Magnus innan speeddejterna

"Hur träffar man någon när man skrapar skit i lagården?" 
Hanna om att träffa den rätte

Ida: "Jag tycker om utländsk film, japansk film och även spansk och fransk" 
Per: "Jag brukar gå på Stefan och Christer, det är mina favoriter" 
Under speeddejten

"Först tyckte jag att du var lite mer knubbig än vad jag räknat med från fotografierna, men jag tycker att du har växt. Du tillhör favoriterna snart igen" 
Magnus till Linn på gruppdejten

"När man hänger med brudarna, det känns som att vara i en hage med tio brunstiga kvigor och vara en tjur där, det är underbart" 
Per på gruppdejten

"Emma har alla kilon på rätt ställe" 
Magnus på gruppdejten

"Min drömtjej är brunett, lite kurvig, och har hon en stor häck är det inte någon nackdel" 
Per på gruppdejten

"Rosé och fanta, det är livets vatten" 
Peter på gården

"Nu kommer hon, nu är friden slut" 
Rose-Marie när Åsa kommer till Pers gård

"Det är det sista de ska se innan de går och lägger sig. De ska få en känsla för hur det är att ligga bredvid mig" 
Magnus om att han ställt ut foton vid sängarna

"Vi fick ju en present på kudden när vi kom. Och han tänkte lite som jag tänkte, att man ger något som är personligt. Det tyckte jag var rart. Nu är det ju flera som får samma, så det är ju lite massproduktion…" 
Åsa om Pers presenter på kudden (HAHAHA min favorit!)

"Det finns något i Peters blick som försöker prata och som vill…busa lite" 
Fredric om reaktionen när de sågs första gången

"När Peter är i badkläder finns det inget att klaga på över huvud taget. Man vill liksom inte kolla på FÖR mycket. Han är verkligen en sexig man" 
Patrick om Peter i poolen på gården

"Magnus är snygg utan att veta om det"
Emma när gänget är ute och åker båt

 

 



Kommentarer
Postat av: zelal

hahaha bra inlägg! KRAM

2011-10-21 @ 15:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0