G'star

Trots att det nu ar vintertid har i San Fran, sa skiner solen starkare an nagonsin! Jag har svettats igenom tva blusar idag. Men det marks att vi vridit tillbaka klockan en timma - for nu ar det morkt ute nar vi befinner oss i parken om eftermiddagarna- huba! Det gillar vi inte. I sondags nar det skiftade till vintertid kande jag mig dock valdigt tacksam. Jag och W satt namligen uppe langt in pa natten och tittade pa roliga youtube klipp - det kanns skont att ha hittat nagon med lika knapp humor som min egna. I vilket fall -  Sondag morgon var jag Trotter himself, men fick da en extra timma att vila och spendera med W innan jag behovde aka hem och jobba.

Nar jag kom hem berattade Gabriella att hon ville bli en superstjarna. Och eftersom att hennes nickname ar G'star och jag inte tycker om att slacka drommar tog jag med henne till en liten recording studio. Det ar det jag alskar med det har landet. Allting ar mojligt. Jag googlade bara in det och woops sa kom det upp en adress. Jag och G tog bussen dit, kladde upp henne, test sjong nagra sanger innan dom tva kill arna bakom kameran borjade spela in. Det var sa himla roligt och G alskade att fa sta i rampljuset! Jag alskar att kunna gora sadana saker med barnen. Vi har ett kuvert i koket dar foraldrarna lagger in pengar varje vecka (eller sa fort det tar slut) och med dom pengarna far vi gora precis vad vi vill; ga ut och ata, ga pa museum, zoo, eller spontana pahitt som att spela in en musikvideo! Videon blev superbra!

Kommentarer
Postat av: cido

Goooo G-star!!!

2011-11-10 @ 20:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0