Haven't had a dream in a long time

Jag och G har haft en riktigt bra vecka tillsammans. Forrigar akte vi till en gigantisk park - jag blev som ett barn pa nytt; akte rutschkana, gungade, klattrade i "spindelnatet", lekte i sandladan - vi hade sa roligt! Men fran att ha varit riktigt varmt och skont vader borjade det helt plotsligt blasa och bli kallt. Da kom jag pa iden att flyga drake och G alskade det! Det var sa roligt!
Igar akte vi till Academy of Sciences - ett jatte haftigt och stort museum har i San Francisco, med en regnskog, waterworld med hajar, krokodiler och mycket mer. Det var verkligen en upplevelse - vi larde oss jatte mycket bada tva.
Idag har vi varit pa ett fodelsedagsfirande i parken. Vi at cupcakes och drack varm choklad - mums! Nu ligger lilltosen i sangen och tar sin nap. Jag bor nog gora detsamma om jag ska orka med natten med Tinis!
Flying kite
Pingvinerna var sa himla sota! Vi stod och tittade pa dom i sakert 30 minuter. Det fick mig givetvis att tanka pa en van dar hemma ♥
G sag till sa att vi inte gick vilse
Vi avslutade dagen med jordgubbar och bjornbar pa en parkbank med ett minnesvart citat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så fina bilder du har tagit! Är det du som har knäppt?;-) KRAM!!

2011-11-06 @ 19:44:57
Postat av: diana

TACK! :) Vad glad jag blir - japp, jag knappte dom med min nya kamera :)

2011-11-06 @ 21:46:18
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: zelal

Fantastiska bilder!!

2011-11-07 @ 18:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0