Glide Memorial Church

Efter min tur till IKEA i lordags var det dags att ta fram saxarna - denna gangen var det Sofia som skulle klippas. Vi gav henne en ny look och hon blev happy! Sedan salde jag aven pa henne JOICO :) Jag tycker verkligen alla borde tvatta haret med Joico, menmen... Senare pa kvallen drog jag in till stan for att mota upp Jessica, Erik och Erik. Det blev nagra timmar av skratt, prat och vin inne pa hotellrummet innan det var dags att rora pa sig, men klockan hade redan passerat midnatt och jag skulle upp tidigt nasta morgon sa jag vinkade av busarna och begav mig hem.

Alldeles for fa timmars somn senare begav jag mig tillsammans med Sofia och Maria till Glide Memorial Church. Jag tvingade aven dit Jessica, Erik och Erik - jag gissade pa att dom syndat kvallen innan och kunde pallra sig dit for att be. Det har ar inte vilken kyrka som helst. Jag har velat ga dit i flera manader. Det ar en gospelkyrka. Det var den roligaste gudstjanst jag nagonsin varit pa i hela mitt liv (inte for att jag spenderat sa mycet tid i kyrkan i ovrigt...) Koren var jatte bra och dom hade verkligen soul i blodet! Prasten sjong och dansade. Publiken skrek "amen" och "hallelujah" nar dom kande for det, stallde sig upp, dansade och klappade nar dom kande for det. Det var helt fantastisk!

Ja, Ni forstar ju att jag vaknade till dar pa sondag morgon! Jag stod och klappade tills det att mina handflator borjade svida.

Kommentarer
Postat av: ulla

vilken härlig morgon, med den musiken kan man inte annat än bli glad!

2011-11-22 @ 14:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0