San Francisco i fagelperspektiv

Herregud jag har inte ens berattat vad jag gjorde forra helgen! Pa sondagen hade min vardmamma och vardpappa planerat en overraskning for mig. Min vp slappte av mig pa flygplatsen och dar stod ett aldre par som vantade pa mig. Vi hoppade in i deras bil och korde till en av flygbanorna. Dar stod ett flygplan och jag erbjods en privat flygtur(!!!) Det var sa himla pirrigt! Forst akte vi langst kusten, sedan vidare in mot San Francisco. Vi akte over stan, mitt omrade och hus och sedan over Golden Gate Bridge. Jag kan inte med ord beskriva hur vackert och magiskt det kandes. Och det blev bara annu battre; for pa vagen hem fick namligen JAG FLYGA!!! Fyfasiken vad jag skakade, men efter ett tag lugnade jag ner mig och David tyckte jag var riktigt duktig :) Den karln hade is i magen som lat mig flyga... Han blev inte ens nervos nar jag gjorde fel i borjan utan rattade mig bara och sa lugnt "try again".

Det var en upplevelse likt ingen annan. Efter att ha landat visade han och hans fru Chris, mig sina flygplan som dom byggt sjalva. Det var sa himla fascinerande att lyssna till deras historia och bakgrund. Flyget vi flog var aven det hemmabyggt. Tva jatte intressanta manniskor som jag ar otroligt tacksam over att ha fatt traffat. Efter den utflykten kande jag mig hog pa adrenalin i en hel vecka ♥

Kommentarer
Postat av: cido

Shit vad coooolt!!! Låter jätehäftigt, förstår att du var hög på adrenalin.

2011-11-03 @ 18:14:45
Postat av: diana

Det var verkligen skithaftigt!!

2011-11-04 @ 01:59:16
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: Zelal

OMG vad nice!!!

2011-11-05 @ 08:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0