That life ain't passing you by

Hemma fran bion nu! Vilken bra start jag har haft pa dagen! Motte upp Tina pa Starbucks, vi kopte med oss kaffe samt fikabrod och begav oss mot bion. Vi hade en stor biosalong for oss sjalva :) Det var jatte skont, vi kunde prata fritt och skratta utan att stora nagon annan. Nar vi kom ut sken solen och Tina fick mitt humor att strala lika starkt som solens stralar med en fantastisk nyhet om att Lykke Li kommer till Oakland om en vecka! Nu ska jag bara overtyga henne om att folja med mig. WoopWoop! Nu Ska jag hoppa i joggingskorna, ta mig en runda innan jag moter upp en vaninna. Livet leker verkligen!

"Tonight" ar en av mina favoriter med Lykke Li.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0