Never Say Never

Jag ALSKAR Justin Bieber. JA, Ni laste ratt! Jag vet inte ens varfor jag har ogillat honom forut? Eller jo, for jag trodde att han var en tonarskille, med snyggt glansande har och lagom bra rost och att det fanns en plattform for en ny tjejidol. Inget av detta stammer (forutom den delen om hans har). Har kommer min historia om hur jag fick Bieber Fever; Jag promenerade pa Cortland Street och hans hitlat "Baby" spelades pa radion. Och aven fast jag forsokte, kunde jag inte forneka det faktum att killen har en bra rost. Nar jag kom hem borjade jag googla honom. Nagra timmar senare ringde jag W och sa att jag fatt en uppenbarelse "You're going to laugh, but hear me out - I think I love Justin Bieber, and this is why...". Mycket riktigt skattade W till en borjan, men han lyssnade aven pa varfor jag helt plotsligt alskade JB. Efter att ha last pa om Biebers bakgrund, hur han kampat for att ta sig dit han ar idag, tittat pa youtube klipp, kunde jag inte annat an att kanna karlek for den unga killen. Nu ar han en stor inspiration for mig. Han vaxte upp med en ensamstaende mamma och anda sedan barnsben har han tyckt om att spela instrument och sjunga. Efter manga Nej hos olika skivbolag pga av att det inte fanns nagon plattform for honom och att han var for ung, fick han till slut sitt genombrott, men den resan var allt annat an enkel. Han har verkligen kampat. Fran att inte ha nagonting har han nu allting, och trots det ar han valdigt jordnara och odmjuk. Jag tror aven det ar darfor som han har sa otroligt manga trogna fans - han ger oss hopp om att det ar mojligt att ta oss dit vi vill oavsett forutsattningar och detta gor han genom att vara ett praktexempel sjalv. Jag beundrar honom faktiskt. Han har en fantastisk rost och en fantastisk berattelse. Han far mig att tro pa att halla sin drom vid liv, no matter what. Man ska aldrig saga aldrig, eller som han sjunger, never say never.

Samma kvall akte jag till W och tittade pa fler youtube klipp med Bieber tillsammans med W och hans van. Vi tittade pa intervjuer och musikvideor i vardagsrummet samtidigt som vi sjong med. Igar kvall tittade jag pa dokumentaren om honom "Never say never" - SE DEN! Den ar faktiskt riktigt bra!

I will never say never
I will fight
I will fight till forever
Make it right
Whenever you knock me down
I will not stay on the ground


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0