Jul, jul, stralande jul

Nu narmar vi oss juletider och det marks har pa gatorna vill jag lova! Nere pa stan ar det pyntat med ljusslingor i alla palmtrad, sma tomtar och stora kransar overallt. Inne pa Macy's har dom overtraffat sig sjalva! Jag och Tina var dar och knappte lite bilder (vi trangdes med hundratals andra fotografer) - jag lagger upp dom nar jag fatt dom :) Efter all inspiration tankte jag att det var dags att fa till lite julstamning har hemma, darfor begav jag mig lordag morgon till IKEA for att kopa en adventsstake, men dom salde inga!!! Besviken var bara fornamnet. Istallet fick jag kombinera ihop min egna. Givetvis fick jag aven med mig en flaska glogg!
Det saknas lite mossa och stenar, men det kommer! Jag bara alskar IKEAs doftjus! Favoriterna ar vanilj, choklad och passionsfrukt!

Kommentarer
Postat av: ulla

Vad konstigt att Ikea i Usa inte sålde julpynt,här hemma började dom ibörjan på oktober att jul pynta på Ikea.Väldigt tidigt tycker jag.

2011-11-22 @ 14:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0