Girl Time

Imorgon aker min lilla gubbe tillsammans med sin mamma till Washington DC for en vecka. Behover jag skriva hur mycket jag kommer sakna honom? Idag skamde jag bort honom med extra mycket pussar, kramar och sa mat forstas - da blir han som gladast :) Men jag ser faktiskt fram emot att spendera en hel vecka med bara Gabriella. Varfor jag skriver "faktiskt" ar for att hade detta varit 4 manader sedan hade jag inte varit lika glad. Min och G's relation har vaxt och forbattrats otroligt mycket den senaste tiden, vilket gor mig jatte lycklig. Detta beror pa att hon har andrats valdigt mycket... till det battre. Jag har alltid tyckt om Gabriella, men vi har aven haft vara tuffa stunder tillsammans dar hon har vagrat allting. Nu ar det inte sa langre och med handen pa hjartat kan jag skriva att jag alskar den lilla tosen. Hur jag vet det? Jo, for ett par veckor sedan nar jag laste en bok for henne i sangen - tittade hon upp pa mig och sa "Diana, I love you!" och jag blev varm i hela kroppen, for jag kande precis likadant. Mitt lilla hjarta ♥


Kommentarer
Postat av: ulla

Diana vilken sötnos hon är,barn är ju alltid ärliga så sug åt dig dom orden,hon kanske har kännt att ditt hjärta har klappat lite extra för lillebror.Kram

2011-11-03 @ 17:35:58
Postat av: cido

G-star är en speciell tjej! Kul att ni har ett bra förhållande. Saknat hennes ''Heey cidaaam! Why is the bear sad?? ''hahahah

2011-11-03 @ 18:11:14
Postat av: diana

Jo, hon ar en sot flicka med en sprudlande personlighet!

2011-11-04 @ 01:58:13
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: zelal

Söt! Kraaaam

2011-11-05 @ 08:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0