Famous for a day

Nu ar halloween over. Vilken upplevelse det har varit! Har har jag firat hogtiden i snart 5 dagar och i Sverige firade jag det knappt... I lordags akte jag till Castro med Sofia och Maria. Jag var Snooki och Sofia var motsatsen kan man saga; en nunna. Det var sa himla roligt! Alla ville vara med mig bara for att jag var Snooks haha. Varenda homosexuell manniska i Castro gick bananas nar dom sag mig. Jag ar med pa sakert 100 bilder dar jag inte ens kanner manniskorna - dom ville bara ha kort med Snooki. Jag behovde inte ens visa upp mitt fejk id nar vi gick fran krog till krog - for alla ville ha Snooki med pa festen :D Bilar stannade och bad mig gora the fist-pump dance, och givetvis gjorde jag detta mitt pa gatan; Precis som Snooki skulle ha gjort. Det var en helt vild natt. Jag kanske borde bara hennes peruk oftare? W var Djokovic - en varldskand tennisspelare. Alla tyckte givetvis att detta var too lame for Snooki - stackars W, han fick utsta mycket kritik, men jag skulle inte byta ut min nr 1 tennisspelare mot nagon annan - aven om det var en riktig guido. Jag ar bara glad att han inte valde att bara sin baver kostym fran tidigare ar...
Klockan 4 var vi hemma i sang - gladare an nagonsin. Den kvallen kan jag rakna till en av dom basta i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0