California Fashion Show

Ikvall efter jobbet ska jag ivag pa a fashion show! Jag hade glomt bort det helt och fick ringa min vardpappa i sista minuten for att be honom snallt om att komma hem fran jobbet tidigare sa att jag kunde aka ivag; "So you want me to come home earlier so you can go to a fashion show?" och det var precis vad jag ville :) Snall som han ar gick han med pa detta! Det ar namligen en av mina vanner, Anja, som ar en av dom som jobbat med projektet. Jag och Tinis kommer sitta i publiken och heja pa :) Efter det ska vi ut och spise middag! Resten av veckan+nasta vecka ar reserverad for Tina. Jag vill umgas med henne sa mycket som mojligt innan hon aker hem till Norge. Aj, det gor ont i hjartat varje gang jag tanker den tanken.
Tinis&Jag uppe pa min kulle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0