50/50

I helgen var jag och sag filmen "50/50" for andra gangen (denna gangen by myself). Det ar verkligen en jatte bra film, med en av mina abslout favorit skadespelare i huvudrollen; Joseph Gordon-Lewitt.
Tidigare i hostas fick jag ett trakigt besked om att en valdigt nara och kar van till mig insjuknat i cancer. Det har inte varit latt att handskas med detta. Darfor lat jag bli. Jag visste inte vad jag skulle kanna - det var alldeles for manga kanslor och jag visste inte hur jag skulle hantera dom. Ett par mander senare sag jag den har filmen och da kom allting ut. Det var sa skont att fa ge utlopp for all den smarta och angest som jag burit pa anda sedan jag fick reda pa det; allting kom ut. Det ar verkligen en jatte bra film. Aven i all det morka har dom lyckats fanga humorn vilket ar fantastiskt. Jag rekommenderar alla att se den - oavsett om Ni kanner nagon som insjuknat i cancer eller ej. Men nar jag ser den tanker jag pa min Van och det kanns skont, darfor var  nog aven denna gang, inte sista gangen jag sag den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0