I was meant to tread the water. But now I've gotten in too deep.

SOMMAR ar vad det har varit dom senaste dagarna har i San Francisco. Det har varit runt 33 grader i skuggan. Mina forsta tva dagar da jag var ledig glassade jag runt och alskade det, men det ar en annan femma att jobba i denna hetta. Fast det har gatt ganska bra. Igar gick vi tillsammans med Sopie, Anna och Lukas till Zoo'n. Det ar sa roligt for jag och Sophie ar vanner, Anna och Gabriella ar i samma alder och basta vanner och sa ar det lill grabbarna som ar polare och pratar ett sprak som bara dom tva kan forsta!
Jag alskar verkligen att ga pa Zoo, sa himla harligt att fa se alla djuren. Mest fascinerad ar jag av lejonen. Flickorna tyckte bast om getterna (?) men det basta av allt tyckte dom var glassen som dom fick smaska pa i slutet av vistelsen!
Bilder kommer lite senare. Tills vidare bjuder jag pa nagra bilder fran Lisas fodelsedagsmiddag:)


Scandinavian crew - Tina fran Norge, Anja fran Danmark och Veronica fran Sverige!



Fodelsedagsbarnet Lisa'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0