Everybody is just a stranger but that's the danger in going my own way

Det ar markligt hur mycket man uppskattar saker hemifran nar man befinner sig i ett annat land. Hemma i Sverige akte jag sallan till IKEA - det var liksom inte det jag ville gora pa min fritid. Har ar det andra puckar. Som jag skrev var jag till IKEA i helgen och det gjorde mig sa glad - att pa nagot konstigt vis fa kanna sig "hemma" i ett par timmar.


Dom har tackt visnings toaletterna for att manniskor faktiskt anvander dom nar noden kallar.
Lunch - Swedish pancakes
Man ska inte prata med mat i munnen!
Det vet Anja'
Pa vag hem med vara blåa kassar
Sota Anja i vantan pa taget
Detta fick jag med mig hem: pepparkakor, Flader saft, knackebrod, doftljus (vanilj) och en kruka som jag tankte planera en blomma i med G. Jag tankte att hon skulle fa ha den i sitt rum, vattna den och se hur den vaxer for varje dag.


Kommentarer
Postat av: cido

Sjukt att de måste täcka för toastolen hahaha. När jag var på en wc i en restaurang i usa så stod det ''please wash your hands after your visit''. Trodde det var en självklarhet, men tydligen inte.

2011-05-04 @ 17:58:34
Postat av: citron

på ackis står det, "lite skit dör man inte av....jorå. Tvätta händerna ofta"

2011-05-04 @ 21:31:45
Postat av: diana

Haha, ja svenskarna har humor.

2011-05-05 @ 07:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0