SNAAAART :)

Jag kan med gladje meddela att mitt lilla hjarta mar battre! Han grat nar jag la honom till sangs - jag blev sa glad. Han grat for att han ville leka - vilket betyder att han mar battre - vilket gjorde mig glad :)
Nu ar det knappt tva jobb dagar kvar innan jag aker ivag med tjejerna pa roadtrip! Jag har just spenderat 5 minuter at att skriva en packningslista. Jag vet, jag ska bara vara dar en helg, men det ar sa latt att glomma saker! Typ som mobilladdare...
Hotellet i San Diego ligger inte langt borta fran Tijuana, Mexico. Kanske kommer bli sugen pa att aka over gransen... men jag far halla mig till slutet av Juli ;)
Nar vi kommer till L.A ska vi bo pa "HOLLYWOOD INN" - nara till Walk of Fame och Universal Studios.
Skont att dom har pool pa hotellet sa att jag kan ta mig ett morgondopp. Det kommer vara ett bra satt att vakna till pa efter vara 2 timmars somn. Vi har sa manga planer och sa fa timmar att vi har lost det genom "limited sleep"!
Detta tankte vi hinna med pa Universal studios: Studio tour, house of horror, jurassic park:the ride och universal animal actors.
Pa vagen till L.A ska vi aven stanna till pa Laguna Beach och bada!
Sondagen kommer att avslutas med Drive in bio i L.A. Efter det kor vi hem pa natten och pa mandag morgon ar det bara att skolja ansiktet med kallt vatten och borja jobba!

Kommentarer
Postat av: sofie

svar: josh duhamel är 2345 gånger snyggare så det är väl klart att hon valde honom! Jaa första avsnitten var i måndags. gå in på www.casttv.com så kan du se dom där ;)

2011-05-26 @ 17:45:53
URL: http://sofiethorsells.blogg.se/
Postat av: diana

sag forsta avsnittet! shit va alla va taskiga mot killen i mask. Snacka om mobbning!

2011-05-26 @ 22:19:30
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: Flowerbomb

LAGUNA BEACH- THE HIIIIIIILLLLLLLS! Hehe.. Fasiken vad avis jag är fjantis. Jag vill också, rhodos levererar men inte som usa! Love you. HAVE FUN!

2011-05-29 @ 15:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0