Man blir ju acklad

Vaknade imorse av att regnet smattrade mot mitt fonster. Jag begav mig ut i regnet trots vetskapen om att mitt har skulle bli alldeles blott (plattade det igar - och det tar tid att platta) - och traskade sedan till gymet. Det ar vad jag kallar motivation! Vadret idag har varit for taskigt - regn, lite mer regn och sa lite till regn. Vi begav oss till biblioteket och lanade ungefar 100 bocker. Resten av dagen lag vi under filtar och laste alla bockerna - perfekt sysselsattning for en regnig dag.

 

Forresten, hur upprorande ar inte nyheten om att IMF-chefen begatt sexbrott? Jag tycker det ar vidrigt. Vad ar det med män som har stor makt och alla deras vidriga brott mot kvinnor? Och aven fast sexbrotten ar varst tycker jag att det nastan ar lika upprorande att han under den har tiden bodde pa ett hotell i New York City som kostade 3000 dollar per natt!!! Och han ar chef for Internationella valutafonden - IRONISKT! Jag tycker det ar bra att dom namnde detta i nagra av artiklarna som jag har last. Det ar inte rimligt. 3000 dollar... grisigt.



Kommentarer
Postat av: cido

I totally agree! DISGUSTING!! Måste vara skönt att det regnar där ibland, blir du inte trött på värmen?

2011-05-18 @ 19:42:22
Postat av: citron

jisses vad jag har fått läsa i kapp. Jag älskar din blogg!!!

2011-05-18 @ 23:06:37
Postat av: diana

NJa, det ar adrig skont med regn enligt mitt tyckte, men antar att det ar bra for naturen om man nu ska vara san.



Citron: TACK :D det gladjer mig! Alskar din med, men jag till skillnad fran dig laser aldrig ikapp utan snarare samma inlagg om och om igen.

2011-05-19 @ 01:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0