Such a beautiful mess that's breaking my skin

Imorgon ska vi pa knytkalas. Jag har klurat hela veckan vad jag och G ska bidra med. Idag bollade jag ideer med Jessica, men allt vi kom fram till behovde vaniljsocker och det ar svart att fa tag pa det har. Ikvall bestamde jag mig till slut for att det far bli "swedish pancakes". Pa vagen hem fran gymett kopte jag med mig mjol och val hemma upptacker jag att det ar glutenfri mjol. Trottsamt varre, men jag far ga tillbaka till mataffaren imorgon bitti och byta ut det mot vanligt mjol. Det ska bli jatte roligt att ga pa knytkalaset, men jag ser redan nu framfor mig hur jag star imorgon tidigt pa morgonen och branner varenda pannkaka, att smeten ar misslyckad och fylld med aggskal eftersom att G kommer "crack the eggs". Men om det ar det har jag maste gora for att fa slanga vattenballonger pa barnen och Sophie, sa ar det bara att bita ihop!


Kommentarer
Postat av: jessica

You can do It!!!!!:) Förväntar mig uppdatering under morgonen för att se,annars är det ju bara att ringa pannkaksmästaren(sök på Jessica i din telefonbok)så kan hon nog googla fram en lösning!

2011-05-12 @ 07:47:06
URL: http://jessicaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Flowerbomb

Jag saknar dig :(

2011-05-12 @ 14:33:43
Postat av: zelal

Jag tyckte mina förslag jag gav till dig igår var klockrena! Cidems pannkakor är bäst, synd att inte hon är där:P

Lycka till!

Puss

2011-05-12 @ 18:27:59
Postat av: Anonym

Man-kå-ke

2011-05-14 @ 18:44:16
Postat av: vanja

det blir lika goda pannkakor med glutenfritt mjöl :)

2011-05-19 @ 12:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0